Hızlı Menü

28 Ocak 2011 Cuma

Benim Seçimlerim

          Ne zamandır gümüş renklerde yatak örtüsü arıyordum. Bulunduğum ildeki tüm mağazaları gezdiğim halde ne yazıkki bulamamıştım ve sonunda netten almaya karar verdim.
          Nette gezinirken bulduğum yatak örtülerini sizlerle paylaşmak istedim.
Gerçekten çok şık ve fiyat olarakta çok ucuzlar.
Ben kendim için beğendiğim iki modeli siteme taşıyorum. Daha fazla ürün görmek isteyenler Taç markasını araştırabilrler.
          Altın rengide çok güzeldi ancak dediğim gibi bana gümüş lazımdı. :)

Bu beyaz renkte olan ama gümüş ile muhteşem uyuyor.(Netteki fiyatı 149 TL)

ve işte buda gümüş olan. Gerçekten tam aradığım şey. Aslında beyazdada gözüm kaldı ama sanırım son kararım bu olacak. (Netteki fiyatı 149 TL)
İşte buda Gold yani altın rengi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder